Promocje
Kolor Layla's Mint - farba Milk Paint 230gr
Kolor Layla's Mint - farba Milk Paint 230gr
119,00 zł 101,90 zł
szt.
Kolor Flow Blue - farba Milk Paint 230gr
Kolor Flow Blue - farba Milk Paint 230gr
119,00 zł 101,90 zł
szt.

 
 
 
 
                                                                   
                                                    
 
 
 
 
 
 
 
 
Newsletter
Zapisz się podając swój adres e-mail, a będziesz na bieżąco co zmaluje się w Malowane Sercem.pl Będziesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach !
Regulamin zakupów

 

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO


MalowaneSercem.pl

 


§1
INFORMACJE OGÓLNE

1.
Sklep internetowy www.MalowaneSercem.pl prowadzi firma UniForm Marcin Rutkowski (adres prowadzenia działalności ul 15-lecia 9 , 64-560 Ostroróg) zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej nadzorowanej przez Ministra Gospodarki Rzeczypospolitej Polskiej, NIP EU: 7871938664 REGON: 302774860 zwana dalej „sprzedawcą”.
2.
Sklep prowadzi wysyłkową sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet zgodnie z klasyfikacją PKD 47.91.Z
3.
Firma nasza jest płatnikiem VAT-u (w tym VAT-u Europejskiego zgodnie z dyrektywą Rady Unii Europejskiej), w związku z tym wszystkie ceny towaru przedstawione na stronie internetowej zawierają podatek VAT.
4.
Wszelkie wpłaty przelewem odbywają się na konto firmowe o numerze :
67 1940 1076 3135 8969 0000 0000 w Credit Agricole Bank
5.
Kontakt ze sklepem możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem kontakt@malowaneserce.pl lub pocztą tradycyjną na korespondencyjny adres firmy prowadzącej sklep ul 15-lecia 9 , 64-560 Ostroróg Telefon +48 734 408 052 (od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18).

§2
KORZYSTANIE ZE SKLEPU I WYMAGANIA TECHNICZNE
1.
Dokonywać zakupów w sklepie mogą tylko zarejestrowani użytkownicy.
2.
Rejestracja odbywa się poprzez wypełnienie umieszczonego na stronie sklepu kwestionariusza i zaakceptowanie regulaminu sklepu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie przez firmę prowadzącą sklep danych osobowych podanych w kwestionariuszu.
3.
Prawidłowe funkcjonowanie sklepu, a co za tym idzie bezproblemowe zawarcie umowy zakupu na odległość i dokonanie transakcji zakupu-sprzedaży jest uzależnione od posiadanej przez kupującego konfiguracji sprzętowej, dostępu do Internetu i posiadania adresu poczty elektronicznej.
4.
Zalecana konfiguracja sprzętowa:
Komputer osobisty, bądź laptop wyposażony w procesor o taktowaniu minimalnym 1GHZ, posiadający minimum 1GB pamięci operacyjnej, dysk twardy z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows w wersji XP lub nowszym, aktualną (ostatnia dostępna wersja) na dzień dokonywania zakupu w sklepie przeglądarką internetową Chrome, Opera, bądź Firefox z włączoną obsługą JavaScript i cookies.
5.
Zalecane jest by posiadany przez kupującego sprzęt komputerowy był podłączony szerokopasmowym łączem do sieci Internet.
6.
Aby dokonać rejestracji, zakupu towaru i być informowanym na bieżąco o statusie swojego zamówienia kupujący powinien posiadać własny adres poczty elektronicznej.
7.
Koszty związane z nabyciem sprzętu i oprogramowania, założenia i utrzymania adresu poczty elektronicznej oraz podłączenia do sieci Internet leżą wyłącznie po stronie kupującego.
8.
Sklep nie odpowiada za brak prawidłowej konfiguracji poczty elektronicznej kupującego. Nieprawidłowa konfiguracja poczty elektronicznej może skutkować niedostarczaniem powiadomień mailowych (bądź rozpoznaniem ich jako spam) na temat złożonych zamówień, oczekujących płatności, wysyłki towaru itd.

§3
CENY I TOWAR HANDLOWY

1.
Ceny, towary i usługi przedstawione w sklepie stanowią ofertę handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
2.
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen i wycofania produktów oraz usług z oferty bez wcześniejszego powiadamiania kupującego.
3.
Ceny wszystkich towarów i usług w sklepie zawierają podatek VAT.
4.
Ceny produktów oferowanych w sklepie mogą być przedstawione w dwóch walutach: polskich złotych (PLN) i euro (EUR).
5.
Podstawową ceną jest cena wyrażona w PLN. Ceny w EUR stanowią równowartość ceny wyrażonej w PLN, przeliczonej według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego dla tej waluty z dnia poprzedniego.


§4
SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1.
Złożenie zamówienia w sklepie www.MalowaneSercem.pl jest równoznaczne z zawarciem umowy kupna-sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, pomiędzy kupującym a sprzedawcą .
2.
Zamówienia można składać 24h na dobę 7 dni w tygodniu.
3.
Kupujący poprzez złożenie zamówienia z opcją „Zapłata przelewem” lub za pośrednictwem systemu szybkich płatności Payu czy eCard zobowiązuje się do zapłaty kosztów jego realizacji i wysyłki w terminie 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia poprzez dokonanie przelewu na konto sprzedawcy podane w punkcie 4 §1 lub za pośrednictwem systemu szybkich płatności Payu lub eCard.
4.
Zamówienie nie opłacone w tym terminie zostaje anulowane a umowa zakupu-sprzedaży rozwiązana.
5.
Sprzedawca zobowiązuje się do wysłania bądź przygotowania do odbioru osobistego zamówienia kupującemu w terminie od 1 do 35 dni od otrzymania wpłaty na konto, zgodnie z wybranym przez niego sposobem wysyłki oraz terminami wysyłek przypisanymi do danego produktu. ( Jeśli w twoim zamówieniu znajdują się produkty ,które mają termin wysyłki np 24h i 35 dni - zamówienia mogą być częściowo realizowane -do uzgodnienia z klientem , czy wysyłać dostępne produkty , a te które mają wydłużony termin realizacji dosyłamy póżniej , czy realizujemy zamówienie całościowo w tym wyznaczonym- dłuższym terminie ).

Termin wysyłki jest związany z bezpośrednim importem produktów od renomowanych producentów z krajów Unii Europejskiej jak i poza UE. Towary z grupy  "przedsprzedaż" , czy "towar na zamówienie" to wysyłka od 9-35 dni , natomiast towary z wyznaczonym terminem wysyłki jak "24h czy 48h " zazwyczaj wysyłane są w możliwie najszybszym terminie.
6.
Zamówienia, które będą miały zostać wysłane poza granice państwa Polskiego ( kraje UE) z opcją "przesyłka zagraniczna" ,należy wybrać sposób zapłaty za pośrednictwem systemu szybkich płatności Payu czy eCard . Kupujący zobowiązuje się do zapłaty kosztów jego realizacji i wysyłki w terminie 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia poprzez dokonanie przelewu na konto sprzedawcy podane w punkcie 4 §1 lub za pośrednictwem systemu szybkich płatności Payu lub eCard.
Sprzedający nie realizuje zamówień zagranicznych , które zostaną wcześniej nieopłacone , a zostanie wybrana opcja "przesyłka za pobraniem".
7.
Zamówienie złożone z opcją odbioru osobistego, nie odebrane przez kupującego w przeciągu 7 dni od daty jego przygotowania zostaje anulowane a umowa zakupu-sprzedaży rozwiązana (chyba że w ustaleniach indywidualnych między sprzedawcą a kupującym termin ten został wydłużony).
8.
Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć/przekazać kupującemu rzeczy wchodzące w skład zamówienia bez wad.


9. 

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen i wycofania produktów oraz usług z oferty bez wcześniejszego powiadamiania kupującego , a w przypadku złożonych zamówień i braku możliwości ich realizacji z przyczyn niezależnych od sprzedającego ;zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży ( i /lub części zamówienia) i zwrotu pieniędzy na konto kupującego.

§5
WYSYŁKA I METODY DOSTAWY ZAMÓWIONEGO TOWARU.

1.
Koszty wysyłki zamówienia w wybrane przez siebie miejsce ponosi kupujący.
2.
Ceny wysyłki zawierają podatek VAT .
3.
Sprzedawca nie ponosi kosztów celnych związanych z wysyłką zamówienia poza granice Rzeczypospolitej Polskiej.
4.
Odbiór osobisty zamówienia odbywa się pod adresem korespondencyjnym sprzedawcy (punkt 5. §1), lub podczas wydarzenia związanego z działalnością sklepu, zgodnie z życzeniem klienta.
5.
Koszty związane z wysyłką są widoczne po dodaniu towarów do koszyka i wybraniu opcji dostawy , a przed ostatecznym zatwierdzeniem zakupów w naszym sklepie internetowym.

§6
ZWROTY I REKLAMACJE

1.
Kupujący ma prawo odstąpić od umowy zakupu-sprzedaży towaru bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od jego otrzymania składając pisemne oświadczenie zgodnie z rozdziałem 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014, poz. 827 ze zm.). 
2.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone drogą elektroniczną na adres mailowy sprzedającego jak również na adres korespondencyjny sprzedawcy.

3.
Kupujący ma obowiązek zwrócić towar sprzedawcy nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Towar zwracany przez kupującego powinien znajdować się w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru (np. rozpakowanie towaru, sprawdzenie jego użyteczności/zgodności z zawartą umową).
4.
Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedawca dokonuje zwrotu kosztów zakupu i realizacji zamówienia (kosztów wysyłki do kupującego ,ale tylko w wysokości nie przewyższającej najtańszy oferowany przez sprzedawcę sposób wysyłki) kupującemu przy użyciu tej samej formy płatności jakiego użył konsument w ciągu maksymalnie 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Dotyczy to wszystkich zamówień zrealizowanych na terenie państwa Polskiego jak i wysyłek do państw Unii Europejskiej.
5.
Jeżeli sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od kupującego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od kupującego do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez kupującego dowodu jego odesłania.
6.
Kupujący ponosi koszty przesyłki zwracanego towaru na adres korespondencyjny sprzedawcy (punkt 5. §1). Przesyłka powinna zostać nadana w przeciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
7.
Kupujący może dokonać reklamacji zakupionych towarów poprzez złożenie pisemnego oświadczenia na adres mailowy bądź korespondencyjny sprzedawcy.
8.
Każda reklamacja towaru jest rozpatrywana indywidualnie w terminie 14 dni od daty na oświadczeniu reklamacyjnym.


§7
DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPRZEDAŻ

1.
Sprzedawca będący płatnikiem VAT dokonuje rejestracji sprzedaży za pomocą fiskalnej kasy rejestrującej.
2.
Kupujący podczas odbioru towaru (niezależnie od wybranego sposobu dostawy) otrzymuje paragon fiskalny będący dokumentem poświadczającym sprzedaż.
3.
Podczas procesu składania zamówienia kupujący może wybrać jako dokument sprzedaży fakturę. Faktura zostanie dostarczona kupującemu podczas odbioru towaru (niezależnie od wybranego sposobu dostawy).
4.
Kupujący chcący otrzymać fakturę do wystawionego uprzednio paragonu zobowiązany jest do zwrotu otrzymanej kopii paragonu.
5.
Kupujący ,który jest zagranicznym płatnikiem VAT-u europejskiego ma prawo dokonać zakupu w cenach netto i otrzymać fakturę wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów po uprzedniej weryfikacji posiadanego numeru VAT UE na stronach Komisji Europejskiej.



§8
PROGRAM LOJALNOŚCIOWY I JEGO ZASADY

1.
Za każde 20 zł brutto wydane w sklepie kupujący otrzymuje 1 punkt lojalnościowy.
2.
“Dostępne” punkty kupujący w dowolnym momencie może wykorzystać.
3.
Jeśli kupujący anuluje, bądź zwróci swoje zamówienie punkty zostaną anulowane.

§9
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1.
Wszelkie dane osobowe przekazywane przez kupującego sprzedawcy podlegają ochronie na zasadach określonych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883).
2.
Kupujący w każdym momencie ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikacji jak również ich usunięcia.
3.
Kupujący ma prawo i możliwość usunięcia własnego konta w dowolnym momencie. Jedynymi danymi przechowywanymi przez sklep po usunięciu konta są te dotyczące składanych zamówień.
4.
Wszystkie dane osobowe przekazywane sprzedawcy przez kupującego, także te przechowywane w plikach Cookies, są używane jedynie w celu realizacji zamówień lub kontaktu z kupującym.



§10
PODSUMOWANIE

1.
W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem zastosowanie znajduje Kodeks Prawa Cywilnego Rzeczypospolitej Polskiej.
 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl